Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
    добре браво много си умен. гордеем се с тебе.
    някой има ли си на идея при 105 коня от кое е значението да гасне меко?
    Благодаря ти много!
    Ти май го нямаш, поне в EPER не го виждам. Ма тази кола не я познавам и нека някой знаещ да каже
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Бих искал да добавя една картинка за клапата при 16V
      Attached Files
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Соленоида който управлява клапата седи отзад на резервоара за вакуум,ай спрете се

        П.С.105 коньовтот ЖТД не гасне меко,просто защото няма как То гасне като трактор
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Соленоида който управлява клапата седи отзад на резервоара за вакуум,ай спрете се

          П.С.105 коньовтот ЖТД не гасне меко,просто защото няма как То гасне като трактор
          Е та какво съм показал? И пак цялата система е електре
          Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:14. Основание: Уточнение
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Хайде спри се вече де.
            Виждал ли си дросел с ел.механично управление?
            А турбина с ел.механично управление?
            На тях може да кажеш, че са "изцяло електре".

            Това, за което говорехме в предишните постове си е вакумно управление.
            То е ясно, че има ел.клапан дето спира и пуска вакуума.

            Никой не може да знае всичко, ама като не знаеш, не говори на вятъра.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              Хайде спри се вече де.
              Виждал ли си дросел с ел.механично управление?
              А турбина с ел.механично управление?
              На тях може да кажеш, че са "изцяло електре".

              Това, за което говорехме в предишните постове си е вакумно управление.
              То е ясно, че има ел.клапан дето спира и пуска вакуума.

              Никой не може да знае всичко, ама като не знаеш, не говори на вятъра.
              САМО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО СЕ ЗАЯЖДАТЕ. ЕКУ-то разбира, че двигателя се гаси -> подава сигнал, електрически, на клапана L62 -> той отваря и пуска вакуума към вакуумния клапан, който от своя страна затваря клапата и спира въздуха към смукателния колектор -> двигателят угасва. И това ако не е електре управление, здраве му кажи
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Невероятен си.
                Така си е - ти си прав.
                И на 2,4jtd 136к.с. турбото е с "електре" управление, щото ЕКУ-то разбира че пренадува и му "спира" нафтата. Така си е...
                Как никой до сега не ги схвана тия работи.
                Добре че си ти да ни отвориш очите.
                То по принцип щом има акумулатор в колата - всичко е с "електре" управление.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  Невероятен си.
                  Така си е - ти си прав.
                  И на 2,4jtd 136к.с. турбото е с "електре" управление, щото ЕКУ-то разбира че пренадува и му "спира" нафтата. Така си е...
                  Как никой до сега не ги схвана тия работи.
                  Добре че си ти да ни отвориш очите.
                  То по принцип щом има акумулатор в колата - всичко е с "електре" управление.
                  Така си е - мерене, електре клапанче с ШИМ управление, регулиране геометрията посредством силата на вакуума с това клапанче - електре у-ние. Ама тук се чешехме за 16V системата за гасене, а не за твоята 2.4 JTD 10V която е на същия принцип
                  Злобата и завистта нямат граници, ей
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment

                  Working...
                  X